Het is mijn werk om de ziel van een bedrijf, dat wat je niet ziet maar wel voelt, om die zichtbaar te maken en vorm te geven. Die vorm moet kloppen met dat wat het bedrijf wil uitdragen - richting medewerkers en de buitenwereld - zodat je een merkidentiteit krijgt die doet wat het moet doen: het bedrijf verder helpen met de volgende stap. Klinkt logisch en dat is het ook.
Vooraf bepalen we de strategie. Die is leidend en bij alles wat we doen kijken we steeds: klopt het nog met de strategie. Dat moet ook want vorm, kleur en beeld, daar heeft iedereen een mening over.
Ik ontwerp met hart en ziel. Altijd met als doel jouw bedrijf succesvoller te maken. Dit is hoe ik het doe:
Ik ga 100 % voor je opdracht, in een open en eerlijk proces. Ik committeer me volledig aan het succesvol en onderscheidend neerzetten van jouw merk
Samen creëren we de merkstrategie. Die is leidend
De opdrachtgever, jij dus, bepaalt voor een groot deel de kwaliteit van het ontwerp. Dat doe je door me volledig vertrouwen en vrijheid te geven. Klinkt eng. Is het niet
Tot het juiste ontwerp komen kost tijd. Soms zelfs veel tijd, want alleen het beste is goed genoeg
Ik betrek je bij alle stappen in mijn ontwerpproces. Dat geeft je inzicht zodat je niet voor verrassingen kan komen te staan
We werken in een compact team met daarin alle beslissers
Alle feedback op design bespreken we in het team, niet via email of chat
Over smaak valt niet te twisten
Ik doe alles altijd met het belang van de opdrachtgever voor ogen
Tot slot: Werk moet leuk zijn. En dat is het ook. Zeker als je dit manifest omarmt 😀